lørdag den 26. januar 2013

Runyon Canyon

Hej med Jer,
Vi skulle have haft internet i lejligheden i går aftes, men det virkede ikke, så der kommer en mand ud fra internetfirmaet og kigger på det på mandag. Men lovede Jer lidt opdateringer, så har sat mig ned på Starbucks, hvor der er gratis internet. Sidder med en grov-bagel med cream cheese og isvand ($1.70), det er da vidst nogle helt andre priser en den Starbucks der ligger i Kastrup ;) Vi starter lige med søndag d. 13/1-2013, hvor mig, Anja og Anjas roommate tog ud på Runyon Canyon. 

Runyon Canyon er noget af det smukkeste jeg har oplevet. Det er et populært 'hiking' sted, hvor man får god træning ved at gå og/eller løbe. Der er flere ruter man kan tage afhængigt af, hvor hårdt man ønsker det skal være. Og så er det ellers bare derop af - jo højere man kommer op, jo flottere bliver udsigten naturligvis ;) Vi tog cirka 2 timer om turen, hvorefter vi tog ned på en café og fik en sandwich. 














Toppen som jeg peger på (det helt øverste punkt), var der vi endte ;)





Efter Runyon Canyon, blev jeg kørt hen på hotellet, hvor de andre piger kom om aftenen. Sikke en dejlig dag det var!

//
T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar