torsdag den 10. januar 2013

First One; sol, ny telefon og People's Choice Award

Hej med Jer,

Så kom det første indlæg fra Los Angeles endelig. Sikke en tur. Selve flyturen gik helt fint, men der var problemer, da jeg skulle igennem tolden i LAX. Jeg havde fået godkendt at komme ind i USA 30 dage før skolestart og skal til seminar d. 22/1, så regnede med 30 dage før det. Men eftersom første 'rigtige' skoledag først er d. 11/2, mente manden at jeg først måtte komme ind d. 11/1 dvs. 3 dage senere. Efter en del overtalelse og trussel med at ringe til security, fik jeg endelig lov. pyyh ha da da. Men jeg kom som sagt igennem og vi blev hentet i lufthavnen af Anjas veninde, sikke en luksus. Og sikke en lækker lejlighed Anja bor i. Det er da bare helt vidunderligt!





Det har været en del blæsende i dag og vinden er kølig, men lige nu sidder jeg i bikini (!) på Anjas balkon som billederne ovenover viser. Her er der læ og så er det virkelig varmt her kl 15.30 :) Sidder med en vand og en skål frugt og nyder livet. mmmmmhmmmm :)

---
I går fik jeg mit første skud af Los Angeles livet, da vi havde fået billetter til People's Choice Award. Sikke en kæmpe oplevelse. Så en masse celebrities og kan i flæng nævne navne som: Jennifer Aniston, Robert Downey Jr, Adam Sandler, Wanted, Katy Perry, Sandra Bullock, Heidi Klum, Taylor Swift og en masse andre. Desuden optrådte bl.a. Alicia Keys og Christina Aguilera. Så gode optrædener! Alicia synger i hvert fald Girl on Fire MEGET bedre live ;) og Christina Aguilera var helt fænomenal!

Mig og Anja lige inden award showet foran Nokia Theatre

 Robert Downey Jr.


 Sandra Bullock
 Christina Aguilera on stage! Se youtube-videon nederst
 Sådan så jeg ud ;)


----
Forresten; i går inden award showet fik jeg også købt en telefon med amerikansk nummer, hvilket har gjort det lettere at søge lejlighed, da man mange steder SKAL oplyse et telefonnummer. Det har da også resulterede i at jeg skal ud til Santa Monica i morgen og kigge på hele 3 lejligheder! Så kryds fingre ;) Jeg har i dag desuden oprettet en amerikansk bankkonto, så nu er det praktiske da ved at være på plads - mangler stort set 'kun' et sted at bo ;)

Håber I har det godt derhjemme ;)
//
T




Ingen kommentarer:

Send en kommentar