lørdag den 6. april 2013

Skandinavisk mad-projekt

Hej med Jer

I onsdags skulle mig og min gruppe fremlægge om vores madkultur i Antropologi. Jeg var i den Skandinaviske gruppe med 1 fra Norge og 4 fra Sverige. Vi skulle have mad med og derudover sige lidt om den mad vi spiser i vores lande. Jeg valgte at lave øllebrød, da det umiddelbart var nemmest at lave til 30-40 mennesker plus det er en af mine livretter :) Jeg købte flødeskum til at toppe det med. MUMS altså ;)

Her kan i se processen samt resultatet. Det blev modtaget med blandet følelser, men lækkert at få øllebrøds rester til mig selv ;) 

 Masser af brød (det er ikke rigtig rugbrød, men det fungerer fint til øllebrød)

 Efter opvarmning og et par flasker øl (eller 5)

Servering på skolen med de andre skandinaviske retter (alle bagværk) under åben himmel:






//
T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar