lørdag den 9. november 2013

Lille hilsen, Malibu soldnedgang

Hej hej,

Det er simpelthen for dårligt, at jeg ikke lige får opdateret noget mere, men herover bliver der ved med at være noget at se til. Jeg har mindst 1 eksamen hver uge plus aflevering hver søndag. Denne her uge havde jeg 2 eksaminer og 1 aflevering. Næste uge har jeg også 2 eksaminer men 2 afleveringer. Det bliver altså hårdt i længden. Oven i det var jeg i Phoenix sidste weekend og spille håndbold, så der fik jeg ikke lavet så meget, så det skulle jeg indhente denne uge. Men. Jeg har det rigtig godt på trods af lidt sygdom fra aircondition i Phoenix.
Jeg fandt lige disse billeder som jeg ville dele med Jer. Vi var trætte af at spise hjemme i vores kedelige lejlighed, så vi købte noget mad og tog med ud til det her fantastisk smukke sted omkring Malibu, hvor vi så på solnedgangen. Victor fik hans KFC (slet ikke mig), og jeg en salat og mit Woman blad :) Lige inden vi kørte hjem, så vi endda et par delfiner. Dem fik jeg desværre ikke billeder af.








//
Trine Bay

Ingen kommentarer:

Send en kommentar