torsdag den 9. maj 2013

Team Handball Nationals, LATHC

Hej med Jer,

I dag har vi fået programmet for de indledene puljer til Nationals i Reno, Nevada i næste uge. Jeg tænkte I nok gerne ville følge med. Tiderne er selvfølgelig lokal tid. 
Vi har fået en rigtig svær pulje, eftersom det er vores første sæson og derfor ikke har fået nogen seedning. Men vi tror på det ! Kryds fingre ;)



Puljerne:

Gruppe AChicago Inter (seed 1)NYC THC (seed 4)SF Calheat SmurfsOcean NJLA THC
Gruppe BCarolina (seed 2)Dynamo (seed 3)Boston HCPhoenixWP black

Regler/tider:
1. Indledende runder: 2 x 20 min., 5 minutes halvleg, 30 sek. time-outs

2. Semi-finaler: 2 x 25min., 7 min. halvleg, 30 sek. time-outs, ingen overtid, i tilfælde af uafgjort: straffe (3 spillere)3. Finaler spilles søndag4. Kampe om 5. og 7. pladsen: 2 x 25 min., ingen overtid, straffe (3 spillere)5. Finale og bronzekamp: 2 x 25 min, i tilfælde af uafgjort: 1 gang overtid på 2 x 5 min., herefter straffe.

Husk: I kan stadig følge med på vores hjemmeside: http://www.lawthc.com/, vores herrehold skal også til Nationals.


Fredag:
11.30 LA - New York City
16.45 LA - New Jersey

Lørdag:
7.45 LA - San Francisco
11.45 LA - Chicago

//
Trine Bay

Ingen kommentarer:

Send en kommentar